Monday 30 September 2013

Registeration Day

Assalamualaikum waahmatullah hiwabarakatuh..
Apa khabar sahabat-II ku?
Moga kalian semua sentiasa di bawah lindunganNya.
Dan iman berada dlm keadaan sihat sejahtera.

insya Allah

Pada hari ini, saya akan mendaftarkan diri di Universiti Tenaga Nasional, Kampus Sultan Haji Ahmad Shah, 26700 Muadzam Shah, Pahang.
Saya menyambung pengajian ke peringkat ijazah Sarjana Muda dalam Perakaunan..
Mohon doakan saya ya sahabat-sahabat kalian :)

Saya bertolak dari Kuantan pada pukul 7.00 pg dan sampai di sana pada pukul 9.00 pagi..
Mula-mula tu, kami sekeluarga tersesat..
Kami sangkakan Pusat Pentadbiran merupakan tempat pendaftaran, rupa-rupanya sangkaan kami sama sekali meleset..
Lokasi pendaftaran yang sebenar ialah di Pusat Akademik, iaitu di Auditorium KSHAS.
Semasa kami sampai di sana, sy begitu terkejut..
Sangat ramai orang dan panjang barisan untuk beratur..
Sabar itu penting..

Bila tiba saat sepeti ini, sy sentiasa berfikir bagaimanakah housemate ku nnti?
Siapakah mereka? Sy hnya mmpu memanjatkan doa pada yang Maha Esa.
Setelah tamat mendaftar, sy sgt bersyukur..
Kerana Allah telah memudahkan segala urusan saya :)
Alhamdulillah..

Bagaimanakah isu housemate?

Alhamdulillah, sy dapat tinggal di apartmen yang terletak dalam kawasan kampus..
Maka, saya boleh berjalan kaki ke kelas dan kuliah..
Alhamdulillah, housemate juga smuanya baik-baik orangnya ^^

Dan paling tak ku sangka, salah seorang housemate ku merupakan classmate ku..
Hehe =D

Kami juga akan menjalani Minggu Orientasi selama seminggu..
Err, 5 hari ni mmg kena bangun awal ..

All the best !
:D


No comments: