Friday 30 March 2012

Ciri Lelaki Yang Mahu Saya Jadikan Suami :)

Assalamualaikum.


Klmrin,sy tulis entri mengenai Perkahwinan Impianku :)
Hari ini , sy nk ckp ttg kriteria lelaki yg bkal sy jdkan suami ^^

Yang ASASnya , dia beragama .
Kenapa saya plih yg beragama ?

Sbb :-

Saya ykin die boleh bimbing sy dan anak2 ke jln Illahi..
insya Allah..
Slain itu , klu sy ad wt salah , die bolehlah tgur & tak bersikap dayus..

Kalu die bgus dlm mengaji , bertarannum , alhamdulillah :)
Bolehlah ajar sy dan anak2 kelak . insya Allah ^^
Sy suka klu suami sy jd GURU kpd kami skluarga .

Ciri2 SAMPINGAN :-

1) Org yg sederhana shj ^^
2) Memahami sy & sy akan memahaminya . insya Allah
3) Baik =)
4) Org yg simple2 je , sbb sy pun simple . klu die complicated , msti sy pning .
5) Yg pnting dia ada pndidikan sbb tanpe pendidikan , seseorang tak boleh dan sukar nk pergi jauh.
6) Tak pentingkan diri sndiri

* Tapi , apepun saya trima sgala2nya yg telah ditetapkan oleh Allah S.W.T andai " si dia " ditakdirkan dgn sy..
Sy pun insan yg penuh dgn plbagai kelemahan..
Sy sgt berharap agar dia dpt menerima diri saya seadanya..

Maaf jika ada siap2 terasa..
Tgur sy jika salah

No comments: