Saturday 21 April 2012

Sinar Kehidupan :D

Assalamualaikum shbt pembaca sekalian..
Apa kbr imanmu pd hari ini?
:)


 Alhamdulillah kerana hari ini diriku ini masih diberi nafas utk trus hidup di atas muka bumi ini..
Dan Allah S.W.T masih membuka peluang untuk Mira bertaubat..

Kadang2 Mira terfikir..
Kesilapan yang Mira lakukan pada masa dahulu telah mengubah hidup Mira kini..
Namun,aku tidak mahu lagi lemas dlm kejahilan yg pernah aku alami dlu..
Astaghfirullah al azim..
Suatu masa dahulu,aku tercari-cari cahaya yang benar dlm kegelapan..
Namun masih tidak ku temui..


Aku berasa diri ini sangat jauh dr Allah S.W.T..
Aku rasa hidup ini sperti kosong..

Akhirnya,ku temui jua jln yg benar..
Jalan yang lurus..
Aku dpt keluar dlm kegelapan yg membelenggu diri..
Aku panjatkan kesyukuran kepada Tuhan Yang Maha Esa,Allah S.W.T

Sesungguhnya aku tidak mahu lagi menoleh ke belakang lagi dan mengenangkan perkara-perkara yang sudah berlaku..
Aku ingin sentiasa bersamaMu Ya Allah tak kira susah atau senang..

Jika kau izinkan aku ya Allah , aku ingin mengajak rakan-rakan dan orang2 yang terdekat mnuju ke jalanMu..


* Menulis dari hati :D

No comments: